Thuiskomst Oud-Beijerland - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Jeugddiaconaat HG Oud-Beijerland - WaarBenJij.nu Thuiskomst Oud-Beijerland - Reisverslag uit Oud-Beijerland, Nederland van Jeugddiaconaat HG Oud-Beijerland - WaarBenJij.nu

Thuiskomst Oud-Beijerland

Door: Lieuwe & Alice, Maarten en Arjan

Blijf op de hoogte en volg Jeugddiaconaat

06 Augustus 2016 | Nederland, Oud-Beijerland

Beste werkvakantiegangers, bloglezers, vader & moeders, ooms & tantes en gemeenteleden,

We zijn weer thuis! Vermoeid maar een grote ervaring rijker!

We kunnen een heel stuk schrijven over de woon- en leefomstandigheden die wij in Servië gezien hebben. Maar u hoort hier vast de komende tijd veel meer van als de verhalen worden verteld door de werkvakantiegangers.

Wij willen alle mensen bedanken die met de werkvakantie verbonden zijn. Zowel de deelnemers, hun ouders, bloglezers, belangstellenden en niet te vergeten de sponsoren. Allen heel hartelijk dank! Geweldig om jullie betrokkenheid te ervaren! Bedankt ook voor alle leuke, mooie en bemoedigende reacties op de blogs die we schreven.

Bovenal danken wij onze God en Vader, die ons gezegend heeft met alle rijkdom. Wij danken Hem voor Zijn genade en aanwezigheid tijdens de heen- en terugreis. Ook danken wij Hem voor zijn zegen bij het werk wat we mochten doen. Wij mochten enkel zaaien, en wij bidden om het werk van de Heilige Geest of dit werk afgemaakt mag worden.

Wanneer we de blog afsluiten met een gebed zou het als volgt kunnen zijn:
Vader in de hemel,

Wij danken U voor de veilige thuiskomst die wij als groep van U gekregen hebben. Het was een lange reis, maar U heeft ons gespaard.
Wilt U zijn met de Roma mensen die we ontmoet hebben. Zij zijn onze broeders en zusters. Help deze Roma's om een menswaardig bestaan op te kunnen bouwen. Geef dat zij al hun vertrouwen op U stellen, ook als ze weten dat zelfs de Servische regering hun vijand is.

Wilt U ds. Aleksandar Subotin en zijn medewerkers kracht geven. Zij hebben dat zo heel erg nodig, met de vele mooie en moeilijke projecten die ze daar opzetten en begeleiden. Er is nog zo veel werk te doen. Geef Uw zegen bij dat alles en open de harten van alle Roma's.

Wilt U ons, met al onze weelde en overvloed, de ogen openen zodat wij dankbaar naar U mogen opzien. En laat ons niet verblinden door alles wat wij zo normaal vinden, maar wat wij alleen ontvangen uit Uw genadehand. DankUwel voor Uw zegen. Dat wij gezond zijn en dat wij niets te klagen hebben. Leer ons ook (net als veel Roma's) te leven in volle afhankelijkheid van U.

Heere, laat ons niet voorstaan op wat wij allemaal gedaan hebben in Servië, want het is en was uit kracht door U gegeven.
Wij danken U!

In Jezus' Naam,
Amen.

• 06 Augustus 2016 - 22:25

Dia Willemsen:

Hallo allemaal...

Welkom thuis!
    Een goede zondag toegewenst....

Groetjes,
    Arjan, Dia, Wim,Mandy,Maries en Jasmijn